Wednesday 7 March 2012

                      HATIKU BERDETIK


ADUHAI....apa lagi la yang boleh saya buat,tak sanggupnya nak tanggung semua ni..kenapa la jadi macam ni. hati saya KOSONG ! tiada perasan cinta itu untuk awak..hanya ada sayang sebagai seorang teman rapat..kenapa ? saya pun tak tahu..janganlah ungkit cerita lama..kerana semua itu telah berlalu..


Takkanlah saya nak berdiam jika awak sakitkan hati saya,dan awak minta maaf dan kita kembali bersama..kalau macam tu hari2 awak buat salah dan saya kena maafkan awk...senanglah hidup awak macam tu..setiap kali awak buat hati saya sakit saya kena maafkan awak...AMBOI ! banyak cantik kaki awak...habis tu hati saya la kena bersabar dengan kerenah awak..


AMBOI-amboi..baguslah macam tu....semua orang jadi sakit hati kalau macam ni..kalaulah semua ni tak jadi lagi mesti saya dah gembira dapat hidup sendiri..tapi........semua ni dah macam mimpi ngeri...


Ya Allah..sedihnya hati ini...




wewitt 

No comments:

Post a Comment