Tuesday 14 February 2012

                     Doblas hari bulan dua dua ribu doblas


Ini kan hari ahad hari tue...saje je baru skrg nak updates entry niw..sebab malas powm nak tulis pasal niw..weee ;-) ini hari pertunangan saya dgn tunang sy la..huh ! okeh tengok gambar ea...tapi gambar laki takde...sebab sy nak glamer sorang2...weee


okeh niw tgh pkai tudung !






ini adik ! Nur Iklima Hawa bt Ainuddin...
bakal anak sedara mungkin...
rombongan laki dtg die terus intai dlm bilik n terus pegi kat saya..
comey sgt..manja2 sgt..





Ini pulak bakal kakak ipar saya...
awex along saya..kak lidya...comey gak kan..
dun jugje book....hehehehe...




Dan terima kaseh kpd kawan2 sy yang sudi dtg...korang sgt sweet dat day..
luv u all damn much sayam2..terutama kpd Jannatul Ajila Noor (Nojie) 
sy sgt hargai kedatangan awak..u r my strong ! walaupun awk bz awak still dtg jgk..
Mekaseh awak !!




okeh tq Fizah...
suka wat kelakokan..nak pkwe tue kew ??hehehe




Koya pegang bunga ! wewitt....




Baru lepas make-up...
kikikikiki koya comey...




Hehehehe....bunga tue ikowt saya...
kelako la..fizah la niw gelak kuat2...




Okeh! niw jew la...
cukup la tue...
uploud utk kawan2...
terkilan satu jew akak izan takde gambar !!!
ngee~~~ geram !

No comments:

Post a Comment