Friday 17 February 2012

              Salam Hari Jumaat


Okeh hari jumaat...
17/02/2012


Bengang pula dengan sorang KAWAN ni..
ape menda la ada dalam kepala otak dia..
semalam elok jew ko BBM dengan aku pokcik !
hari niw ko remove aku...
pewhal ??!!


Mende masalah mu niw..
nak kata aku gaduh dengan mu
tak pulak...


Pelik bin Ajaib la sangat...
haa...kew mu punye awex or ex tue...
jeles dengan aku ??!!
weyh simpan dalam kocek die punye jeles..
mu duduk dalam hutan la kalo aku niw..
tak boley kawan dengan pakwe mu..
bukan aku nak ngorat pakwe mu powm...


Kawan aku tue...
yang terbek punye kepala..
bolok nop mampus...


Aku harap mu tengok blog aku niw..
dan pk sendiri...
orang cakap...
'berkawan biar seribu bercinta biar satu'


Aku harap mu ingat seme pesan aku dluw..
jangan mu dah remove aku..
mu lupa seme mend yang mu buat tue..
yang 'COMPLETE' tue..
jangan tinggal pulak...
yang 'TAK BETUL' tue jangan buat lagi...


Ingat mak mu..
arwah bapok mu..
family mu..
okeh bro...


Tak payah nak enjoy sangat la..
tak lepas kemana powm...
mati masuk kubur jugak..
buat salah tetap kena seksa...
jadi sebelum terkena beringat dluw la bro...


Jangan sampai Link aku powm ko buang dah la..
serius TERKILAN dengan cara mu !


okeh la KAWAN pk yang terbek untuk mu !







hidup hanya sekali...
jangan enjoy sampai lupe pada ILAHI..


wewittt....





No comments:

Post a Comment