Thursday 16 February 2012

                     Kasih Sayang


Saya sayang awak !
saya cintakan awak !
saya perlukan awak !
awak segalanya bagi saya...


Saya sayang awak hanya kerana awak 
bukan kerana hidup awak..
tak kisahlah hidup awak macam mana sekalipun..
saya hanya suka awak kerana diri awak..
kerana peribadi awak..
itu semua dah cukup untuk tarik hati saya
untuk senyum pada awk...


Jangan pernah fikir saya suka awak..
kerana hidup awak...
semua itu terletak diakhir garisan hati saya..
diri awak yang pertama..
jangan sesekali fikir saya seorang yang metrialistik
kerana saya bukan begitu...
tak kisah orang anggap saya kolot atau apa..
sebab saya adalah saya...


Saya suka diri saya..
saya tak nak berubah...










untuk tatapan awak....
kata-kata khas untuk pertanyaan itu..
wewittt~~~

No comments:

Post a Comment