Sunday 19 February 2012

               Maksud AirmataKu


Siapa yang tahu maksud airmataku..
ketika aku menitiskannya..


Siapa yang berani bertanya padaku
maksud air suci itu mengalir...


Airmataku mengalir laju sebelum itu..
keresahan memakan diri..
segala yang terjadi menjadi dilema..


Mengapa ???
kerana hati !!
kenapa hati ???
hati terjatuh lagi !!
hati terasa terjatuh kali kedua..


Kali ini terjatuh...
jatuh bagai tak dapat menghalang
perwatakan diri sendiri..
kemana pergi diriku ??
aku mencari...
kenapa menghilang dariku ??


Adakah kerana kamu ??
kamu curi diriku !
jahat sangat !
kamu curi hatiku !!
kejam sangat !
kamu curi perasaanku
zalimnya kamu..


Kembalikanlah padaku rasa itu..
jangan biarkan aku sendiri..
menepuk sendirian..
tariklah tanganku
dan bertepuklah bersamaku..
hanya itu aku inginkan darimu


Tolong jangan kamu pergi..
aku seperti gila memikirkanmu..
kamu gilakan perasaan aku..
sembuhkanlah aku..
dari kegilaanku ini....




huaahuaaa... :'(
wewitt..

No comments:

Post a Comment